Google Analytics – Informacije o posetiocima vašeg sajta
Verovatno ste čuli da Google Analytics pruža kljucne informacije koje pomažu svakom preduzeću da dođe do optimalnih odluka u marketingu kao i unapredenju svog poslovanja.
Što je svakako tacno…
Ali, da li ste znali da Google Analytics ne štedi podatke o vašim posetiocima?
Googe Analytics vam omogućava direktan pristup mnogobrojnim podacima na osnovu kojih možete dobiti kompletnu sliku o svojim klijentima i njihovim potrebama.
Samo trebate znati šta i u kom trenutku je važno pratiti…
Previše informacija pogotovo onih pogrešnih može da zamrsi vaše poslovanje, kao i sam pogled na celokupnu analizu podataka.
Ipak, pravilna analiza statistickih podataka pre, u toku i posle kampanje jedan je od najvažnijih faktora njene uspešnosti.
Broj klikova, prikaza, frekvencija prikazivanja oglasa, demografski podaci i podaci o interesovanjima posetilaca samo su neki od mnogobrojnih podataka koje možemo dobiti korišcenjem analitike.
Dok je za efikasnu analizu veoma važno imati uvid o ucestalost poseta, popularnosti sadržaja, konverziji posetilaca kao i njene nedostatke.
Takođe je potrebno znati ko su posetioci koji dolaze na web sajt, kako ga koriste i kakva je uspešnost vaših kampanja.
Naravno podrazumeva se da svaka platforma za oglašavanje mora posedovati i sistem koji će prikazivati njegovu statistiku.
Među
Iako Google Ads ima svoj odvojen sistem izveštavanja o samoj kampanji i učinku interakcije, detaljnija statistika se dobija kada se Google Ads nalog poveže sa Analytics platformom.
Tek tada su dostupni i podaci o tome šta ljudi rade na vašem web sajtu kao i na koju stranicu sajta su došli posle klika na odreden oglas.
Sama integracija Google Ads i Google Analytics platforme omogućava nam da se optimizacija kampanje ne završi samo na kvantitativnoj analizi.
Iz analitike se takođe mogu dobiti i detaljniji podaci o ciljnoj grupi.
Što poslovanjima daje važne informacije u kom smeru bi trebalo da prilagođavaju svoju ponudu.