Google Ads app update
Google Ads aplikacija sada podržava stavku za kreiranje i uređivanje responsive search oglasa.
Ovaj update se odnosi na Google Ads aplikaciju za oba operativna sistema (Android i iOS).
Ranije je na Google Ads aplikaciji bilo moguće da se pauziraju i omogućavaju adekvatni oglasi za pretragu, kao i kampanje.
Sada nam je Google omogućio ono što smo donekle svi i očekivali, a to je da možemo da kreiramo odgovarajuće responsive oglase direktno u aplikaciji.
Oglasi se mogu uređivati pomoću aplikacije, bez obzira da li je kreirana na mobilnom uređaju ili na desktop-u.
Gde god da se nalazite imaćete potpuni pristup upravljanju oglasnim kampanjama.
Ostala ažuriranja:
Upravljanje negativnim ključnim riječima
Kao deo najnovijeg ažuriranja aplikacije Google Ads, korisnici sada mogu da upravljaju negativnim ključnim rečima.
Ova mogućnost je ranije bila dostupna samo na desktop-u.
Uz najnoviju verziju aplikacije, korisnici mogu:
- kreirati, pregledati i urediti negativne ključne reči,
- dodati negativne ključne reči direktno sa kartice sa rezultatima upita za pretraživanje (na osnovu upita koji pokreću vaše oglase),
- dobiti preporuke za uklanjanje suprotstavljenih negativnih ključnih reči koje sprečavaju neke od ključnih reči da prikazuju oglase.
Ažuriranje je sada dostupno za preuzimanje iz Apple App Store-a i Google Play prodavnice.